這幾天也一直聽回農夫的舊作,特別是一些featuring. 可能有很多人都沒聽過農夫這隊樂隊,它算是香港local band 唯數有水準及天份的一隊. 他們的歌是屬於hip hop & rap類型(不是所有人都喜歡,只少我以往的同事都皺起眉頭不明為什麼我會喜歡), 我喜歡它的原因是因為他們的歌真的很容易touch到人的心靈,是屬於創作型實力派的歌手. 他們沒有俊美的外貌及所謂的包裝(其實在我認為歌手不一定需要有亮麗的外貌), 敢於在香港這個畸形的樂壇闖一席位, 還真是少些勇氣和毅力也不行. 他們最近的新碟叫"音樂大亨", 大家不妨買一隻來聽聽! 推薦"456wing","再見fanz","愛似林一峰","abc君"

鄭希恰的那首"提早單身",除了農夫rap那part除外,其餘的都可以忽略! 因為鄭希怡唱歌真的是難聽得可以....我想沒有楊生的"力撐",她早就在香港樂壇消失得無影無蹤! 故此我只cut了農夫rap的那2段放上來(其實最喜歡的就是這2段的歌詞,很有意思), 如果大家想聽全首歌就自己上網找吧!(因為鄭希怡唱的部份不多)

 農夫官方網站

提早單身part a
提早單身part b

《提早單身》 feat. Fama
專輯:鄭希怡 - Perfect Date
曲:Jason Rome/Tiffany Cobb/Traci Colleen Hale
詞:農夫
編:舒文

如果123愛情就係咁簡單 分手那晚 我就唔會係咁喊
如果456個年頭都仲繼續 咁我間屋 就唔會咁孤獨
如果789年後都仲未分手 我地已經有 仔女一竇
如果 我地有如果十個如果 唔想再錯 錯過你黎過

寧願痛快說句終於要走 沉默勝過你搬出一推借口
無謂客套放膽鬆開我手 然後各有各揀新的對手
(無謂再對我假裝開不了口)

喂 係我呀 我諗我地兩個 拍左拖多多少少都有幾年
真係值得紀念 日日見足幾面 都唔係幾厭
但係點解呢個時候 點解你要分手 係咪因為(我想要自由)
定係因為(我都唔想要天長地久) 定抑或因為
(其實兩個人係埋一齊唔係要D咩結果最緊要係你同我都曾經愛過)

與其擔心不如提早單身
喂 又係我呀 我諗我地兩個
其實仲未大透 其實仲未玩夠 我依家明白你感受
其實你同我 除左你同我 都仲想拖下其它人隻手
除左你同我 都仲想試下同其它人拍拖
而家明白你感受 其實你同我 都仲未玩夠
無謂到最後 唔知點樣開口

你已愛過 我也愛過 有無對錯 無謂分析太多
你我兩個 試過經過 獨自靜坐 然後清楚

係星座 定係你同我 都唔清楚
我睇得對方太過清楚 由初初握手至到拖手最後分手
由陌生變到了解太過了解所以陌生 愛得太深 太擔心
與其第日傷心不如大家提早單身
尋日係情人今日係舊情人 尋日係男女朋友
但係我今日仲可唔可以當你係朋友


arrow
arrow
    全站熱搜

    smallmoka 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()